Четвер, 28.03.2024, 17:31
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт учителя-словесника Тихоненко Наталії Іванівни

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Портфоліо

   

Тихоненко Наталії Іванівни,

учителя української мови та літератури

Полтавської спеціалізованої

школи І-ІІІ ступенів № 3

Кваліфікація: спеціаліст першої категорії

Стаж педагогічної роботи: 13 років

  • Тема досвіду: «Акмеологічний простір як інновація щодо підвищення ефективності навчального процесу на уроках української мови та літератури»

    Базова модель досвіду

    Актуальність теми:

    Освітня політика України в умовах глобалізації розбудовується з врахуванням двох завдань:1) інтеграція України у світове товариство, що вимагає від людини володіння новими парадигмами мислення; 2) збереження національної незалежності, що потребує підтримки власних інтересів не лише в економіці, політиці, озброєнні, але і в системі освіти. Підхід до людини як вищої цінності, джерела соціального прогресу, активного творця свого життя, відповідального члена суспільства змушує переосмислити акценти в навчанні й вихованні підростаючого покоління та місця педагога в цьому процесі.

    Новітні умови життя потребують сучасної, творчої, самостійної, а головне, зрілої особистості, здатної успішно реалізуватися в усіх сферах людської діяльності. 

    Перспективність досвіду:

  • характеризує спосіб стимулювання   всіх суб’єктів навчально-виховного процесу до «акме»;
  • забезпечує розвивальні можливості освітнього простору та розвиток потреб суб’єктів навчально-виховного процесу щодо збереження та підвищення самооцінки, визнання з боку оточуючих, самореалізації;
  • у центрі акмеологічного впливу–цілісний розвиток особистості, яка:
  •  прагне здобути високу якість освіти;
  • прагне до успішного саморозвитку, самореалізації, самоствердження;
  • є носієм духовних загальнолюдських і національних  цінностей;
  • має чітку державницьку позицію;
  • є конкурентноздатною особистістю, схильною до критичного мислення;
  • володіє лідерськими здібностями.
  • сприяє засвоєнню мови не за допомогою механічного заучування, а комунікативним шляхом;
  • забезпечує особистісно орієнтовану модель навчання;
  • дозволяє оригінально підійти до побудови структури сучасного уроку української мови та літератури;
  • сприяє позитивній мотивації учнів до пізнавальної діяльності, потребі в самопізнанні, самореалізації та самовдосконаленні
  • дозволяє реалізуватися творчим задумам учнів.

Мета досвіду:

  • створення атмосфери співробітництва, взаємодії вчителя та учня, оптимальних умов для розвитку творчих здібностей дитини на уроках словесності;
  • вироблення в учнів уміння проектувати своє майбутнє на основі ситуацій, розглянутих у літературних творах;
  • розвиток  уміння виокремлювати позитивні та негативні характери героїв, формувати на їхній основі свій ідеал;
  • активізувати спрямованість учнів до самонавчання, самоорганізації, самоконтролю тощо (бо, як відомо, «навчити не можна, можна навчитися»);
  • допомогти старшокласникам у досягненні вершини свого саморозвитку шляхом створення умов єдиного освітнього простору.

Інноваційна значущість: 

Акмеологічно спрямований урок є інноваційним порівняно з традиційним, тому що його метою є не тільки засвоєння системи знань ( мета традиційного навчання),  а й діяльність учителя та учня, спрямована на розкриття учнем внутрішніх потенційних можливостей.

Портфоліо Тихоненко Н.І.

Вхід на сайт
Цей день в історії
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Афоризми
Перегляди